ADV: IAB Meeting Day tijdens Marketing3

6 november 2007, 03:41

IAB Nederland organiseert op 29 november, als onderdeel van Marketing3 (dat dit jaar een andere opzet kent), de IAB Meeting Day.

Als keynotes hebben we deze dag Andrew Strickman, VP creative & Managing Director van Ammo Marketing, en Paul Seaton, Managing Director van Marvellous Mobile. Daarnaast zijn er 6 iSnacks: praktische parallelsessies over onderwerpen als online video advertising, mobile marketing, interactieve televisie en game-advertising. Deze zijn zo gepland dat de deelnemers er 3 kunnen bijwonen. Daarnaast is de dag vooral bedoeld om te netwerken tussen IAB-leden en branche-gerelateerde partijen die we zullen uitnodigen.

Voor IAB-leden is de toegang gratis; niet-leden betalen 195 euro. Inschrijven kan via het inschrijfformulier op de website van Marketing3.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!