Gouden Apenstaart nieuw leven ingeblazen

24 september 2007, 11:41

Tijdens het Mijn Kind Online debat dat werd georganiseerd als onderdeel van PicNic Junior is aangekondigd dat de Gouden Apenstaart, een prijs die ooit door Waag Society in het leven is geroepen voor de beste kinderwebsite nieuw leven in wordt geblazen. Juryvoorzitter Dennis Hoogervorst van Sanoma kreeg de fysieke prijs vast mee naar huis.

Antoinette Hoes is interactive strategy director & managing partner bij Leylines, een onafhankelijk bureau voor interactieve strategie & online PR en mediainzet. Ze geeft cursussen new media management bij het Post HBO programma van het Centrum voor Communicatie en Journalistiek van de Hogeschool Utrecht. Zij is geïnteresseerd in online communities & what makes them tick, games, AI en alle mogelijke mooie manieren van online met klanten interacteren. Leylines helpt organisaties en merken hun doelstellingen te realiseren met het inzetten van: Interactieve strategie Geintegreerde interactieve media en middelenstrategie Mediaplanning & Media-inkoop Online PR & seeding Campagne Management & Optimalisatie "We're in an information economy. They teach you that at school. What they don't tell you is that it is impossible to move, to live, to operate at any level without leaving traces, bits, seemingly meaningless fragments of personal information. Fragments that can be retrieved, amplified." (Gibson, 1988: 30)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!