Too pissed to drive?

11 augustus 2007, 03:50

Vooruit ’t is zaterdagochtend dus even een luchtig item tussendoor. Reclame boven de urinoirs in het herentoilet is niet nieuw, maar dit Piss-screen is interactief! Het scherm vertoont een game in ‘Need for speed’-stijl, waarbij je stuurt door tijdens het plassen iets meer naar links of rechts te richten.

En nu niet meteen reageren met wat doet dit nu weer thuis op Marketingfacts!? Het geheel is namelijk opgezet ter promotie van het taxi-gebruik bij vooral dronken mannen. Voor de liefhebbers is er meer achtergrondinformatie op het Piss-screenblog en onderaan deze pagina een ‘making of’ video. Nu alleen hopen dat er niet teveel mannen uit de bocht vliegen… (via: Basic Thinking)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Pieter Bas Elskamp

    Helemaal mooi in combinatie met de koppeling met bluetooth om zo meteen het “visitekaartje” van het betreffende taxibedrijf op je telefoon te krijgen (zoals in het filmpje volgens mij gebeurt)


    11 augustus 2007 om 09:00
    Gerbe

    Ach, het is niet erg als ze uit de bocht vliegen, zolang jij er maar niet naast staat!!!! lol


    11 augustus 2007 om 09:56
    bram

    grappig! origineel bedacht! Beter dan een reclame bord van Bob langs de weg als je al aan het rijden bent! 😉


    13 augustus 2007 om 12:58
    ronaldtervoert

    een mooi concept, is er ook een vrouwelijke variant van bedacht? Ons geslacht is volgens mij al lang niet meer zo verschillend qua drankgebruik dan used to be…(bron: eigen kleine observatie (n=laag) in de binnenstad van amsterdam)


    16 augustus 2007 om 13:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!