Jeroen de Bakker weg bij TBWA
Twee jaar nadat Jeroen de Bakker Qi verliet en ging werken bij TBWA vindt hij het tijd om weer te gaan ondernemen en verlaat hij TBWA. De afgelopen twee jaar vervulde Jeroen de Bakker daar verschillende functies, waaronder de eerste 16 maanden Managing Director van Tequila en daarna met Moniek Tersmette directeur Strategie & Innovatie van TBWA. Vanaf begin dit jaar heeft Jeroen de Bakker tevens Marc Huijbregts ondersteund met de overgang van de online-activiteiten van Tequila naar Agency.com.
Jeroen laat weten niet van plan te zijn een nieuwe Qi of Agency.com te starten, maar wil onder andere ‘branded applications’ ontwikkelen die de beloftes van merken tastbaar maken. BrandGossip.com wat binnen TBWA is ontwikkeld is hier een voorproefje van.
Jeroen, heel veel succes!
En Simon Neefjes vind (zonder t) het heel jammer dat hij weggaat, aldus het persbericht van TBWA
Met respect voor de persoon uiteraard, maar is dit nieuwswaardig voor Marketingfacts?
Ik begrijp het belang van dit bericht eerlijk gezegd ook niet echt…
Jeroen lijkt wel een celebrity. 🙂 Ik zie dit nieuws op meerderde blogs staan…
Jeroen de Bakker is inderdaad een keyplayer. Relevante informatie dus! bedankt.
Als iemand lof verdient voor zijn werk voor de online wereld, dan is het Jeroen wel. Succes met wat je gaat doen – hoop dat de vrijheid je meer inspireert dan de gebondenheid.
Ik had vanmorgen bericht doorgesms’t aan Erik. Vind, zoals Erik ook al terecht aangaf, van sommige mensen binnen de branche het de moeite waard om te melden als ze een nieuwe stap maken. Jeroen de Bakker is er daar zeker één van.
Jeroen ook van mij de felicitaties met deze stap. We praten na onze vakanties wel een keer bij over wat je nu precies gaat doen!
Aanmatigende en domme reacties lees ik hier. Jeroen de Bakker heeft héél veel gedaan voor het imago van online marketing, en vooral richting communicatie. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit moeizaam gaat, maar wel organisch moet gebeuren.
De Bakker merkt dat dit niet snel gaat.
De reclamewereld bekritiseren is 1.
Deze verbeteren is 2.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!