Jeroen de Bakker weg bij TBWA

Jeroen de Bakker weg bij TBWA

Twee jaar nadat Jeroen de Bakker Qi verliet en ging werken bij TBWA vindt hij het tijd om weer te gaan ondernemen en verlaat hij TBWA. De afgelopen twee jaar vervulde Jeroen de Bakker daar verschillende functies, waaronder de eerste 16 maanden Managing Director van Tequila en daarna met Moniek Tersmette directeur Strategie & Innovatie van TBWA. Vanaf begin dit jaar heeft Jeroen de Bakker tevens Marc Huijbregts ondersteund met de overgang van de online-activiteiten van Tequila naar Agency.com.

Jeroen laat weten niet van plan te zijn een nieuwe Qi of Agency.com te starten, maar wil onder andere ‘branded applications’ ontwikkelen die de beloftes van merken tastbaar maken. BrandGossip.com wat binnen TBWA is ontwikkeld is hier een voorproefje van.

Jeroen, heel veel succes!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 9 reacties op dit artikel

  • En Simon Neefjes vind (zonder t) het heel jammer dat hij weggaat, aldus het persbericht van TBWA

    geplaatst op
  • Met respect voor de persoon uiteraard, maar is dit nieuwswaardig voor Marketingfacts?

    geplaatst op
  • Ik begrijp het belang van dit bericht eerlijk gezegd ook niet echt...

    geplaatst op
  • In de rubriek Bedrijven en personen plaatsen we van tijd tot tijd ook artikelen over keyplayers die dit soort moves maken of over de personen zelf. Niets nieuws onder de zon, eerder deden we dit al rondom de nieuwe hoofdredacteur van MarketingTribune, hadden we het over de internetmiljonairs, de nieuwe directeur bij Veronica Holding of over vertrek van Anton van Elburg bij Emerce. Maar ik begrijp dat jullie het niet interessant vinden ;-)

    geplaatst op
  • Jeroen lijkt wel een celebrity. :-) Ik zie dit nieuws op meerderde blogs staan...

    geplaatst op
  • Jeroen de Bakker is inderdaad een keyplayer. Relevante informatie dus! bedankt.

    geplaatst op
  • Als iemand lof verdient voor zijn werk voor de online wereld, dan is het Jeroen wel. Succes met wat je gaat doen - hoop dat de vrijheid je meer inspireert dan de gebondenheid.

    geplaatst op
  • Ik had vanmorgen bericht doorgesms't aan Erik. Vind, zoals Erik ook al terecht aangaf, van sommige mensen binnen de branche het de moeite waard om te melden als ze een nieuwe stap maken. Jeroen de Bakker is er daar zeker één van.

    Jeroen ook van mij de felicitaties met deze stap. We praten na onze vakanties wel een keer bij over wat je nu precies gaat doen!

    geplaatst op
  • Aanmatigende en domme reacties lees ik hier. Jeroen de Bakker heeft héél veel gedaan voor het imago van online marketing, en vooral richting communicatie. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit moeizaam gaat, maar wel organisch moet gebeuren.
    De Bakker merkt dat dit niet snel gaat.

    De reclamewereld bekritiseren is 1.

    Deze verbeteren is 2.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.