Infofilter komt met persoonlijk reclame filter

Infofilter komt met persoonlijk reclame filter
, RIFF

{title}Infofilter is momenteel bezig met de introductie van een persoonlijk reclame filter: “mijninfofilter”.

Een jaar geleden heeft de directeur van Infofilter, Peter van Buijtene, op Marketingfacts al aangegeven een dergelijk systeem te overwegen. Peter van Buijtene over het huidige systeem: “We testen het systeem nu eerst bij degenen die zich nieuw aanmelden. Als alles goed gaat, bieden we het aan al onze geregistreerden aan. Dat zijn er ruim een miljoen. Dan ook pas zullen we er flinke ruchtbaarheid aan geven.”

Het is voor Infofilter van groot belang om met een alternatief voor het volledig afmelden te komen omdat het aantal afmeldingen gestaag blijft groeien.

Voorlopig zijn er tien categorieën gekozen die consumenten met mijninfofilter kunnen kiezen.

De tien categorieën zijn:
1. Auto’s en toebehoren
2. Boeken en muziek
3. Kranten en tijdschriften
4. Energie
5. Banken en verzekeringen
6. Horoscopen (esoteriek)
7. Loterijen
8. Thuiswinkelen (mode & accessoires, huis-, tuin- en keukenartikelen, munten & postzegels of andere verzamelingen, gezondheidsartikelen, voedingssupplementen en/of verzorgingsproducten)
9. Telecommunicatie en computertoebehoren
10. Goede doelen

Via Adformatie


Delen

0
1


Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Beetje flauw om geen link op te nemen naar Adformatie: http://www.adformatie.nl/nieuws/ModuleItem50904.html
    De oorspronkelijke bron is overigens Adforesult.

    geplaatst op
  • @ rob: je hebt gelijk, was geen bewuste actie. Alsnog gedaan!

    geplaatst op
  • De juiste spelling is: reclamefilter (één woord).

    geplaatst op
  • @Juf Ingrid: Ik dacht al, waar blijft ze. Ik heb de laatste week zelf een aantal titels moeten verbeteren. Heb je vakantie gehad?

    geplaatst op
  • Tikkie oud nieuws:

    De aankondiging van de persoonsgebonden profielen (niet de overweging) stond half november vorig jaar al op telecommerce.nl: http://www.telecommerce.nl/onderwerpen/nieuwslog.asp?id=318

    In de papieren Telecommerce van februari legde directeur Peter van Buijtene uit hoe en waarom:
    http://www.cendris.nl/cendris.nl/php/do_content.php?element_id=5&item=425

    haha, mijn oude liefde roest niet zo snel

    geplaatst op
  • Zelf heb ik mij in december aangemeld bij Infofilter. Uitstekend initiatief! Maar toevallig werd ik gisteren gebeld door Oxfam Novib met de vraag of ik donateur wilde worden. Op mijn vraag aan de mevrouw aan de andere kant van de lijn waar men mijn gegevens vandaan had, moest zij het antwoord schuldig blijven. 'Maar mevrouw, ik heb mij aangemeld bij Infofilter om niet meer telefonisch te worden lastiggevallen met dit soort vragen.' 'Ja meneer, maar na aanmelding duurt het drie maanden voordat uw gegevens zijn verwerkt.' 'Dat weet ik, maar ik heb mij al een half jaar geleden aangemeld.' 'O nou, misschien gebruiken wij een oud bestand dan.' Enfin, ik naar de site van infofilter om ze op zijn minst melding te maken van dit feit. Blijkt dat er geen enkele mogelijkheid is om contact op te nemen. Toch jammer.

    geplaatst op
  • Dag Jan Willem,

    Surf eens naar http://www.telemarketinglijn.nl
    Dit is de consumentenlijn voor telemarketing. Daar vind je o.a. alles over infofilter.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.