Cannes Interactive Report

Cannes Interactive Report

Cannes Interactive ReportHet moet allemaal nog een beetje op gang komen in Cannes maar mijn collega’s van Isobar hebben de eerste mensen voor de camera gekregen. Op de eerste dag is kort gesproken met Tom Eslinger creative director van Saatchi & Saatchi Nieuw Zeeland en tevens juryvoorzitter van de Cyber Lions, Ricardo Figueira van AgenciaClick uit Brazilie, reeds in het bezit van 17 Cyber Lions en Laurent Nuyen creative director Euro RSCG 4D en jurylid van de Cyber Lions die het tot nu toe allemaal maar niets vindt…

Vandaag krijgen we een eerste kijkje in het beste digitale werk van 2007 met het bekendmaken van de Cyber Lions shortlist en kunnen de eerste discussies losbarsten.  Op isobartv.com hebben we de eerste beelden.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • David, misschien moet je je collega's eens uitleggen dat ze die video's ook op YouTube moeten zetten. Dit is wel heel erg 1.0 om de video's alleen op eigen site te plaatsen ;-)

    Ben benieuwd naar de shortlist van de Cyber Lions!

    geplaatst op
  • zullen ze leuk vinden ; ) ben bang dat het nachtleven hier en daar zijn tol aan het eisen is.

    Vanmiddag komt de shortlist, iemand nog voorspellingen qua Nederlandse kanshebbers?

    geplaatst op
  • Helemaal gelijk Marco, maarrr... nu hebben we wel veel betere beeldkwaliteit dan bij Youtube... dat dan weer wel ;-)

    geplaatst op
  • @David, Mathijs: gaat nog wel een keer goedkomen met Isobar ;-)

    Jeroen Mirck heeft overigens inmiddels ook de 12 Nederlandse inzendingen op de shortlist van de Cyber Lions in Cannes online gezet:

    Koploper is Wieden+Kennedy die 4 keer de shortlist haalde met werk voor Electronic Arts. ‘Burnout dominator’ staat 2 keer op de lijst en Rooney/Ronaldinho voor het spel EA Fifa 07 Game. Ogilvy haalde de shortlist 2 keer in de categorie Mobile Advertising met Mobiele Grafkist voor de Nederlandse Vereniging voor Verkeersslachtoffers en met Donation TV voor Orange Babies. Een keer op de shortlist staan: Brandbase met Bizznizz voor de Postbank, Pascal Concept & Copy met Postering on the internet voor zijn eigen site Freelancecopy.nl, Tequila\ met de eigen weblogmonitor Brandgossip, Achtung met de Sire-campagne tegen kindermishandeling, Euro RSCG 4D met The Hunt voor Volvo, StrawberryFrog met Japan Film voor Onitsuka Tiger.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.