ADV: Gratis proefcollege Leergang Digital Marketing (DIM)
![](/wp-content/themes/webtailor/dist/img/default.jpg)
Beeckestijn heeft de nieuwe Leergang Digital Marketing ontwikkeld met online en interactive marketing en webprofessionals. De leergang wordt volgens vast en succesvol recept van Beeckestijn georganiseerd. 9 colleges, 2 interessante gastcolleges die een actueel onderwerp behandelen, 2 bedrijfsbezoeken om in de interactive-keuken van anderen te kijken, een groeps- en individuele opdracht voor de oefening en het daadwerkelijk voor u zelf in de praktijk te brengen. In 5 maanden tijd bent u helemaal bij, interessant, intensief en leerzaam.
Voor wie interesse heeft is er een mogelijkheid om een gratis proefcollege te volgen op woensdag 13 juni. Meer informatie kun je aanvragen via {encode=”info@beeckestijn.org” title=”info@beeckestijn.org”}.
De opleiding is geheel onafhankelijk, er is geen verbintenis met derde partijen. De Leergang Digital Marketing leidt u op tot een post-HBO diploma en een erkenning van uw ‘Digital Marketing’ professionaliteit. Daar blijft het niet bij, via het actieve alumni programma wordt uw kennis up to date gehouden!
• Doel: Binnen vijf maanden beheersing van strategie en praktijk van Digital Marketing, helemaal up to date met de laatste ontwikkelingen in marketing, online media en interactieve strategieën en concepten
• Insteek: Sterke link met profiling in interactive marketing, Customer Relationship Management (CRM), event driven…
• Kerndocenten: Marco Derksen (Voorzitter Interactive Advertising Bureaus, IAB) en Egbert Jan van Bel (Voorzitter Marketing Executive Center, MEC)
• Structuur: 9 colleges, 2 bedrijfsbezoeken, 2 gastcolleges over actuele onderwerpen.
• Start: twee klassen, einde september en begin oktober bij Hogeschool Utrecht en Vrije Universiteit te Amsterdam.
Met:
o Groepsopdracht ‘live case’: digital marketing advies aan de bekende dagbladuitgever NRC met als concrete probleemstelling: de wereld verandert… andere media, andere mediaconsumptie, andere lezers? Hoe doen we dat online? Wat is uw advies? Eindpresentatie dan ook aan marketingdirectie van NRC dagbladen en website
o Individueel werken aan uw eigen Digital Marketing-plan onder begeleiding van coach, hoe gaat uw onderneming om met online en interactive strategies
En niet te vergeten:
o Actief alumni programma
o Networking, bezoek van sessies van brancheverenigingen en congressen
Vraag de uitgebreide reader aan: {encode=”info@beeckestijn.org” title=”info@beeckestijn.org”}