Twitterverslagen Marcom07 en AMMA-Awards

Twitterverslagen Marcom07 en AMMA-Awards
Het aardige van Twitter is dat je gedurende de dag over de schouder kunt meekijken van iemand anders. Zo was Marjolijn gisteren overdag te vinden bij Marcom 07. Een paar quotes:
(...) Marcom07 is meer van hetzelfde. Total waste of time. Kan gelukkig mobiel mijn mail doen, maar ben er hier zo weer van tussen. (...)
(...) Marcom07: erg leuk voor reclamebureaus en traditionele marketeers die hun vakliteratuur niet bijhouden. (...)
's Avonds wordt het leuker voor Marjolijn en volgen we haar bij de uitrijking van de jaarlijkse AMMA-awards:

(...) Op weg naar de AMMA Awards in Concertgebouw. (...)
(...) Media talent van het jaar desmond hillebrand carat interactive (...)
(...) Prijs voor studenten gaat naar rené peters van de uva voor extreme brand make over (...)
(...) Hans du chatinier prijs voor professionals gaat naar universal media microsoft en metrixlab (...)
(...) Beste mono strategie gaat naar Omd nederland voor pink my hyves. (...)
(...) Beste media stunts voor: brand connection voor hotels.nl reclame schapen (...)
(...) Beste media middelen strategie: mindshare omo buitenspeelbond EN Carat, edet en rtl win een toilet make over (...)
(...) Beste media innovatie: Ddb amsterdam voor de game commercial van achmea (...)
(...) Carl lip media vertegenwoordiger van het jaar: Marlene wikkel van jean mineur media vision (...)
(...) Pfff ben uitgedroogd, nog 3 awards te gaan (...)
(...) Exploitant van het jaar: Q music! Wat leuk, vriend en producer jasper die ook in de zaal zit zal blij zijn! (...)
(...) Media adverteerder van het jaar is unilever nederland. (...)
(...) Nog eentje. Waar is de bar? (...)
(...) Media bureau van het jaar is geworden M2media & more (...)
(...) Dat waren ze! Be the first to spread the word! :) (...)
Marjolijn nogmaals dank voor het verslag! Het is eens een keer wat anders dan de diepgaande eventverslagen van Frank Janssen ;-)


Geplaatst in

Delen



Er zijn 8 reacties op dit artikel

  • Ook Mediaonderzoek en Molblog doen kort verslag van de AMMA-Awards.

    geplaatst op
  • Webanalytics congres vandaag en Next Web morgen verwacht ik nog veel meer getwitter van. Marcom 07 hebben we blijkbaar weinig aan gemist, maak je ook nog een cultuur 2.0 round up? Scheelt weer teruglezen :-) Ik wacht nog steeds op iemand dat dat soort samenvattingen maakt, ben bereid daar een kleine financiële brijdage voor te geven, net als waarschijnlijk nog meer mensen. Grijp die kans!

    geplaatst op
  • Jeetje, partner van Twitter Marco? ;-) Twitter is geen één keer genoemd gisteren bij Conference Cultuur 2.0. Alweer achterhaald denk je?

    geplaatst op
  • Wat mij nog het meest verbaasde was dat Marcom geen (of in ieder geval slecht bereikbare) WIFI-faciliteiten had georganiseerd. Zowel in de zaal geen verbinding en op de beursvloer hoorde ik exposanten ook klagen.

    Ik wilde eigenlijk live gaan bloggen, maar kwam niet verder dan twee tweets via SMS:
    http://twitter.com/JimStolze/statuses/83797182

    Anders had ik zeker een verslag gepost. Hopelijk heeft DME dat wel goed geregeld!

    geplaatst op
  • @marco Er komt straks cultuur 2.0 verslag, ik zal linken naar een overzicht van de Twitter comments = een beetje te lange lijst voor hier :)

    geplaatst op
  • Vandaag ook af en toe wat tweets vanaf het Webanalytics congres in Zeist.

    geplaatst op
  • Voor de liefhebbers; Reboot 9 hier in Kopenhagen wordt intensief verslagen in Jaiku.

    geplaatst op
  • Moet op mijn woorden gaan letten op Twitter.. ;)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.