Brian Nelson ontdekt YouTube

23 mei 2007, 05:59

Brian Nelson, de vooral om zijn flitsende websites vermaarde bejaarde partytent en slangolieverkoper uit Texas, heeft YouTube ontdekt. Z’n video’s zijn nog een beetje ‘mat’ qua vormgeving, en worden wellicht daarom nog niet echt vaak bekeken. Maar versies met kleurige looplichtjes en lichtkranten laten ongetwijfeld niet lang op zich wachten…

(Oproep: Kunnen de jongens en meisjes van Spunk, Retecool en GeenStijl er niet even een paar linkdumpjes aan wijden?)

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

6 Reacties

    Thomas

    Wat maakt de man of dit filmpje zo speciaal dat het hier genoemd moet worden?


    23 mei 2007 om 06:31
    Raimo

    en nog niet te vinden met Google onder partytent


    23 mei 2007 om 06:41
    mangold

    @Thomas: Ik vind ’t een leuk voorbeeld van progressieve internetmarketing.

    Deze oude man is vooruitstrevender dan menig groot bedrijf. Ongehinderd door strategen, designers en techneuten stroopt ie gewoon zélf z’n mouwen op en knutselt een website – en nu dus ook YouTube video-tjes – in elkaar. Het duurt vast niet lang of die gast gaat ook nog Twitteren 😉

    @Raimo: De resultaten van Google zijn behoorlijk gelocaliseerd; de dichtst bij de zoeker z’n internetconnectie gevestigde bedrijven krijgen voorrang op de verder afgelegen zaken. In Texas staat ie waarschijnlijk wél aardig hoog 😉


    23 mei 2007 om 06:42
    Annet

    Hoho Carl, ik ging helemaal met je mee wat betreft Brian, helemaal cool, die opa. Het toont aan dat medialand er over tien jaar heel anders uitziet dan menigeen nu kan vermoeden.

    Maar Hilbrand!!! Hoe kun je??? 😉 Hij laat zich naaien door SBS en een of andere vage platenbaas voor een paar centen en wij zitten met chronische Napijn.


    23 mei 2007 om 08:13
    thomas

    Op een van de vele nelson sites:

    You can find this site again by typing in the Google search engine the unique word “1______________” which is OR “____________1 ” backwards.

    hilariteit


    23 mei 2007 om 09:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!