Goede tijden voor De Mol

15 mei 2007, 04:40

Goede tijden voor De MolDe soap rondom de media-ondernemingen van John de Mol kent wederom een nieuwe aflevering, maar nu één met een goede cliff hanger: Endemol is (deels) terug in handen van John de Mol. Mediaset en Goldman Sachs zijn de andere partners, naast De Mols beleggingsvehikel Cyrte. Voor de vaste lezers van Marketingfacts geen verrassing, maar de raderen van internationale onderhandeling gaan nu eenmaal niet zo snel. Een woordvoerder van De Mol beweerde gisteren bij hoog en laag dat deze stap geheel los stond van de onderhandelingen tussen RTL en Tien. Maar ook op dat gebied weten we hier inmiddels beter. Het wachten is dus op de volgende aflevering van deze telenovella, die wel een succes lijkt te worden voor De Mol.

Een aanrader is overigens is om collegablogger Albert Treur bij het NOS-journaal te bekijken.

De al maanden rondzingende deal tussen RTL en Tien lijkt met Endemol in de portefeuille nu ook eindelijk rond gemaakt te kunnen worden. Het zijn goede tijden voor De Mol.

food expert | trend watcher | speaker | author | podcast host | newsletter: Gijsbregt fileert | de Buik

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!