• Mobile
    wordt gesponsord door

Reken jezelf rijk, met ‘mobile TV’

Reken jezelf rijk, met ‘mobile TV’
, Carl Mangold
{title}Mobiele TV, al decennia lang ‘the next big thing’, gaat het ook dit jaar weer helemaal maken.  Althans, dat denken de analisten van eMarketer: “eMarketer forecasts that the total number of mobile TV and video subscribers globally will rise from 40 million in 2006 to over 750 million in 2011.”

Eén pluspuntje: de heren onderzoekers hebben inmiddels tenmiste het verschil tussen mobile TV en mobile video ontdekt. En zien voor dat laatste - terecht - een grotere toekomst weggelegd. Maar die intelligentie houdt niet lang stand; het rapport voorspelt namelijk ook dat het ‘op door uitzenders vastgestelde tijdstippen kijken naar wat ieder ander ook al ziet’ over vijf jaar ineens weer een groeispurt kent. En dat is weer de reinste kolder…


Als je écht rijk wil worden met mobiele video, dan investeer je in een clubje jongelui dat makkelijk uitwisselbare video-tjes schiet. En ervaring hebben met het beeldend vertellen op minuscule schermpjes. Want die gaan straks jouw verhaal in informatieve en/of recreatieve videocontent vertalen, voor gratis en ‘virale’ uitwisseling via peer-to-peer mobiele netwerkjes.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.