Supermarket 2.0

3 april 2007, 13:30

De nog altijd beladen term web 2.0 leent zich uitstekend voor satire. Daar is in de onderstaande video erg goed op ingespeeld door het internetfenomeen te verplaatsen naar de offline wereld, de supermarkt. Altijd al willen weten hoe een supermarkt 2.0 er uit zou zien, inclusief tagging, wiki’s en user generated content? Bekijk dan de video eens.

Peter Garama volgt aan de Universiteit van Tilburg de masteropleiding Bedrijfscommunicatie en Digitale Media. Daarvoor heeft hij aan Avans Hogeschool te Breda bedrijfskundige informatica gestudeerd. Hij verdiept zich sinds een aantal jaren in interactieve media. Naast zijn studie neemt Peter deel aan het bestuur van Generation Next, een vereniging voor studenten en young professionals die zich vanuit hun studie en/of werk actief bezig houden met interactieve media.

Categorie
Tags

1 Reactie

    caroline777

    Leuke video. Mis wel de vodcasts en twitter 🙂


    4 april 2007 om 05:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!