Hooguit 37 procent reclamegeld is weggegooid

Hooguit 37 procent reclamegeld is weggegooid
, Upstream
@marcoderksen

Adfoblog: Lord Lever-Hulme had het fout, John Wanamaker ook. Beide marketinghelden riepen ooit dat de helft van het geld dat wordt uitgegeven voor reclame weggegooid is. Helaas weet je niet welke helft was vervolgens de hamvraag. Volgens Rex Briggs en Greg Stuart, autuers van het recent gepubliceerde boek ‘What Sticks: Why Most Advertising Fails And How to Guarantee Yours Succeeds’ is ‘slechts’ 37 procent weggegooid geld.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.