Viral Friday: Get the Glass

16 maart 2007, 08:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De prachtige interactieve 3D boardgame, genaamd Get the Glass, van het Amerikaanse Got Milk? is deze week onbetwist de nummer 1. De van melk verstoken familie Adachi moet alle vijf de regio’s op het eiland aandoen, en inbreken in Fort Fridge om het glas melk te veroveren. Aanrader!! Op plek 2, “Great Pockets” van Nokia. Het is de Finse maker van mobieltjes weer gelukt om een Viral Friday positie te scoren, ditmaal met een prachtige minisite voor de Nokia N95 rondom Henry Needle & Sons. Kit Kat, die we deze week al op Marketingfacts voorbij hebben zien komen maakt de Viral Friday Top 3 compleet.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Veel plezier.

Meer

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

4 Reacties

    Annet

    Wat een geweldige game Get the Glass, echt top!


    16 maart 2007 om 10:36
    Rudi de Groot

    De lat is duidelijk gelegd met de Got Milk game 🙂


    16 maart 2007 om 11:40
    lbroekman

    Goed dat Got Milk mij pas op vrijdag bereikt, want anders was mijn hele week hier aan opgegaan … 🙂 Bril-jant!


    16 maart 2007 om 13:17
    RoK

    “Coca-Cola light geniet met name de voorkeur van vrouwen, waarmee mannen liever niet gezien willen worden. “

    Coca-Cola Light wordt voornamelijk gedronken door lelijke vrouwen? 😉


    18 maart 2007 om 09:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!