
Begin deze week kreeg "Viral Friday" naar aanleiding van het gezamenlijke persbericht de nodige aandacht op Adformatie, de Adformatie Nieuwsbrief, AdfoResult en ReclameWeek, een belletje van BNN radio en vele nieuwe inzendingen. Dank hiervoor!
De langverwachte vervolg campagne "Impossible is Nothing" die begin deze week startte van Adidas is de nummer 1 van deze week. De hoofdpersonen, o.a. de topsporters Jonah Lomu, Gilbert Arenas en David Beckham, zijn in de sportmerkcampagne op documentaire-achtige manier gefilmd en vertellen over hun persoonlijke ervaringen uit het leven die hebben geholpen op de weg naar de top. Op plek 2, "PS3: This is Living". Met de aanstaande lancering van PlayStation 3 in Europa op 23 maart maakte Sony gisteren meer details bekend omtrent de promotiecampagne, inclusief gebruik van Flickr en een virtuele wereld. Een commercial daarbij mag natuurlijk niet ontbreken. Kodak maakt de Viral Friday Top 3 compleet met de "Ink is it" minisite en bijbehorende viral episodes van het komische duo Nathan & Max.
Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties. Heb je je krom gelachen om een viral, heb je kritiek of andere opmerkingen? Laat het in de reacties achter, zodat wij Viral Friday nog beter kunnen maken! Veel plezier.
Meer