MWG 2007: Fuck the story!

9 februari 2007, 15:01

WMG 2007: Fuck the story!Gisteren gaf ik al mijn eerste indruk van het jaarlijkse MWG-Congres in Noordwijkerhout. Inmiddels al weer het 36e MWG-congres met dit keer als thema ‘Storytelling: de kracht van verhalen voor reclame en media’.

Peter Wiegman heeft op zijn weblog mediaonderzoek.nl de afgelopen twee dagen uitgebreid verslag gedaan van het congres. Zijn korte maar krachtige samenvatting van het congres: “Je moet als merk een goed verhaal hebben en geen lulverhaal.” Zijn verslagen op een rijtje:

Wie is er nog meer geweest? Wat was jullie indruk van het MWG-congres?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    bekkie raven

    vond vooral ook de commercial breaks van de ster leuk.

    verder was het een goede dag (ben alleen donderdag geweest)

    ben normaal gezien niet van de media bijeenkomsten, kan redelijk

    over de zeik gaan van bijvoorbeeld de adcn avond, qua blasse

    maar dit was meer een soort revelation dag. veel goede verhalen:

    fijn thema dus. by the way, wat is tenq.tv?


    10 februari 2007 om 16:28
    loket

    Nou, blijkbaar is het MF-publiek anders qua samenstelling dan het MWG-publiek . . .


    10 februari 2007 om 21:43
    media

    @Peter: toch al wel een aantal email van bezoekers gehad die mijn presentatie hadden gezien. Maar ’t is weekend en dan zijn de meest offliners ook echt offline 😉

    Maar desalnietemin zal het publiek van MWG significant afwijken van de lezer van dit blog.


    11 februari 2007 om 08:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief