| |
|
|
Eind vorig jaar plaatste ik een aantal berichten over 2006; een terugblik op het eerste halfjaar, het tweede halfjaar en een bericht met onze top bloggers, leden en artikelen. Voortaan zullen we aan het begin van elke maand, op vergelijkbare wijze inzicht geven in de top artikelen van de voorgaande maand.
Dit keer dus januari, een maand met 236 berichten, voornamelijk in de categorieën bedrijven en personen, cijfers en feiten en advertising.
Hierboven zie je de top10 gebaseerd op het aantal reacties en op het aantal doorkliks. Maurice Brand zet een mooie prestatie neer door met zijn allereerste (en tot nu toe enige?!) bijdrage op Marketingfacts meteen de lijst van januari op basis van aantal doorkliks aan te voeren.
De update van de MarCom top100 doet het in beide overzichten goed. De maandelijkse updates weet de gemoederen goed bezig te houden. Met name de pagerank-factor van de verschillende blogs leverde veel reacties op. Ook veel tips in de reacties die we weer gebruikte voor de samenstelling van de nieuwe top100 van februari. Het introduceren van de MarCom top 100 is duidelijk een schot in de roos geweest en inspireerde Todd And tot het maken van de power 150, een vergelijkbare internationale lijst van Marketing en Communicatie weblogs.