Marketingfacts top10 van januari 2007
|
|
|
|
Eind vorig jaar plaatste ik een aantal berichten over 2006; een terugblik op het eerste halfjaar, het tweede halfjaar en een bericht met onze top bloggers, leden en artikelen. Voortaan zullen we aan het begin van elke maand, op vergelijkbare wijze inzicht geven in de top artikelen van de voorgaande maand.
Dit keer dus januari, een maand met 236 berichten, voornamelijk in de categorieën bedrijven en personen, cijfers en feiten en advertising.
Hierboven zie je de top10 gebaseerd op het aantal reacties en op het aantal doorkliks. Maurice Brand zet een mooie prestatie neer door met zijn allereerste (en tot nu toe enige?!) bijdrage op Marketingfacts meteen de lijst van januari op basis van aantal doorkliks aan te voeren.
De update van de MarCom top100 doet het in beide overzichten goed. De maandelijkse updates weet de gemoederen goed bezig te houden. Met name de pagerank-factor van de verschillende blogs leverde veel reacties op. Ook veel tips in de reacties die we weer gebruikte voor de samenstelling van de nieuwe top100 van februari. Het introduceren van de MarCom top 100 is duidelijk een schot in de roos geweest en inspireerde Todd And tot het maken van de power 150, een vergelijkbare internationale lijst van Marketing en Communicatie weblogs.
Wauw!
Schrijf ik ook eens wat wordt het meteen goed gelezen (of in ieder geval doorgeklikt haha)
Ik zal proberen meer bijdrage te leveren Erik!
Was ook een top-artikel Maurice!
Zowiezo leuk om te zien dat het een gevarieerde lijst is geworden met verschillende aandachtsgebieden en bloggers!
@Marco, bedankt!
@Erik, hmm mag ik er nog op terugkomen? Mijn vrouw zegt altijd: “Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit”. (geintje, ben vrijgezel. Leuke vrouwen kunnen mij bereiken op stoere_bink@brandnewmedia.nl)..
😉
In dat geval zou ik vanavond de pc maar eens gaan sluiten en de kroeg induiken Maurice. Pas als je kids hebt mag je hier weer op zaterdagavond binnen 😉
Zelf had ik nog een derde rijtje verwacht. Het meest gelinkte artikel in de blogosphere van januari (makkelijk te bepalen aan de hand van Technorati).
Trouwens er zijn nog een paar van mijn commentaren in jullie geweldige commentaar filter blijven hangen. Ook mijn commentaar o jullie commentaar filter.
Makkelijk als je een tijdje MF niet hebt kunnen bezoeken.
Goed dat reacties meewegen in de waardering… Bloggen=interactie,reacties=content!
Zoals eerder aangegeven mag dit van mij ook in de Marcom 100!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!