• Mobile
    wordt gesponsord door

Marketingfacts vZine

Marketingfacts vZine

Marketingfacts vZineEerder deze week is in alle stilte de eerste Marketingfacts vZine gepubliceerd. Een voicemail magazine waarin we iedere maandagochtend om ca. 8 uur in max. 10 minuten de belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen week kort bespreken. Het is een gratis service (exclusief eventuele kosten voor het afluisteren van voicemail) voor iedereen die op maandagochtend in de file staat en even bijgepraat wil worden.

Het gaat om een pilot tot eind februari en is een samenwerking met het eerder deze maand gelanceerde vZine. Helaas vooralsnog alleen geschikt voor KPN-abonnees. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 22 reacties op dit artikel

  • Leuk Marco, ik geef me op. Wel een verzoek: wil je mij om 8.30 uur bellen ipv 8 uur? Ik lig dan nog in bed nl.

    geplaatst op
  • Geldt dit ook voor Telfort, dat onderdeel uitmaakt van KPN?

    geplaatst op
  • Geen idee eigenlijk. Wat ik al wel begrepen heb is dat andere telco's wel hebben aangegeven geïnteresseerd te zijn maar de lancering graag aan KPN over te laten. Jorij Abraham, kun je hier wellicht iets meer over zeggen?

    Er is overigens wel een sample online te beluisteren!

    geplaatst op
  • Telfort maakt wel al onderdeel van KPN maar zit nog niet op het zelfde voicemail systeem. Helaas kunnen we dus nog niet berichten ook in voicemailboxen van Telfort posten...

    geplaatst op
  • Leuk Marco! Dit roept herinneringen op. Ik heb nog een oude MF podcast met een nieuwe single van M.Jackson (althans dat dacht ik toen). Weet je nog ;-)

    geplaatst op
  • Misschien de Vzine banner aanpassen met een melding, dat het alléén mogelijk is KPN abonnees. Scheelt een hoop vragen en teleurstellingen achteraf. Werkt het wél met KPN prepay kaarten?

    geplaatst op
  • "alléén mogelijk is KPN abonnees" moet zijn "alléén mogelijk is voor KPN abonnees"

    geplaatst op
  • @Edwin: ja wat een bak, een herontdekking van de nieuwe oude single van Michael Jackson ;-)

    @Paul: mee eens dat dat wel iets beter had mogen worden gecommuniceerd. Jorij, wellicht toch nog toevoegen als tekst op de site?

    geplaatst op
  • eens, zal de banner morgen aanpassen.

    geplaatst op
  • Marco waarom geen operator onafhankelijke versie? En eh hoe was dat ook al weer met spelling en taalgebruik? :)

    geplaatst op
  • Leg uit Albert, hoe gaan we die operator onafhankelijk versie verspreiden?

    geplaatst op
  • Ip technologie, aanmelding via de website. Maar zullen we dit gesprek even met wat minder publiek voortzetten?

    geplaatst op
  • Voor mijn werk ben ik eens benaderd door een bedrijf Com2distri dat een product had (RelayStation) waarmee dit zou kunnen. Alleen verkopen ze dat niet meer, want ik kan het niet op hun site vinden. Google had de pagina nog wel in cache:

    Wat is Relaystation en wat kan het voor u betekenen?
    Relaystation service is een communicatie systeem waarmee het mogelijk wordt een enkele tot duizenden personen gelijktijdig een bericht te sturen. Het kan worden gebruikt om te informeren of om pro-actief markt informatie te versturen.

    Stelt u zich eens voor dat u met uw klanten kunt communiceren, zo snel, zo efficiënt en zo persoonlijk dat de mogelijkheden alleen begrensd worden door uw creativiteit.

    Stelt u zich eens voor dat u 500.000 berichten gelijktijdig verstuurd via doelgerichte e-mails, tekst-, fax- en spraakberichten en dat binnen één uur.

    geplaatst op
  • Donderdagochtend (morgen) om 8:00 alvast de eerste om een beetje te wennen, vanaf volgende week elke maandag rond 8:00.

    geplaatst op
  • waarom niet gewoon een podcast? of ben ik nu ouderwets?

    geplaatst op
  • Dat vroeg ik me ook af Nils ;) (lijkt me trouwens voor bijv. adformatie ook een ideale manier op het blad aan te vullen)

    geplaatst op
  • Dat was ook mijn eerste reactie Nils. Push vs Pull. Ik ben dan ook erg benieuwd naar het resultaat van de pilot.

    geplaatst op
  • Hey Roy, we gaan toch niet dezelfde reacties posten hier? ;-)

    geplaatst op
  • Interessant initiatief, maar ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren tot het afluisteren van vZines een betaalde kwestie wordt. Sterk aan deze methode is dat je niets hoeft te syncen omdat het als het ware op je deurmat afgeleverd wordt. Als het op een gegeven moment een betaalde dienst wordt dan worden podcasts ineens wel weer aantrekkelijker. Zeker als je er veel wilt beluisteren. Dat terzijde, ben ik erg benieuwd waar dit heengaat.

    geplaatst op
  • Zo de eerste marketingfacts vZine is verzonden vanochtend, iemand die hem heeft geluisterd? Wat zijn de eerste indrukken?

    geplaatst op
  • Hi Marco,

    Morgen zal ik je een inzicht geven in de podcast jukebox. Netwerkonafhankelijk, rss aggregation, podcasts/itunes/mp3's/etc., .... Je belt zelf of wordt gebeld of je ontvangt een alert met de call details via sms. In je voicemail kan ook, maar vinden wij niet gewenst.

    Ernst

    geplaatst op
  • Ben uiteraard benieuwd Ernst en spreek je morgen!

    Albert, sta uiteraard ook open voor wat jullie hebben te bieden. Het gaat mij niet om welke partij mij dit levert, voor marketingfacts geldt veel meer dat we leren wat de beste oplossingen zijn waarmee we bepaalde doelstellingen kunnen realiseren.

    Sjoerd, ik had 'm al gehoord maar vind het prima zo. Jammer dat ik geen radiostem heb want bij een weblog zou je wellicht moeten kiezen voor de blogger zelf als spreker (zoals Vincent Everts dat doet voor zijn vZine).

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.