Creatieve wedstrijd voor Europese media- en creatieve bureaus

24 januari 2007, 06:12

Microsoft Digital Advertising Solutions lanceert voor de derde keer de Creative Awards 2007, een wedstrijd voor media- en creatieve bureaus in België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Noorwegen, Spanje, Zweden, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk. Met deze vakprijs wil Microsoft laten zien welke creatieve mogelijkheden het online medium te bieden heeft. De inzendingen worden beoordeeld door een internationale jury onder voorzitterschap van Joakim Borgstrom, Interactive Creative Director van Wieden+Kennedy in Nederland. Media- en creatieve bureaus kunnen tot 2 maart 2007 campagnes inzenden. De winnaars worden in mei 2007 bekendgemaakt.

De Creative Awards wedstrijd is een jaarlijks terugkerend evenement en was voorheen bekend als de MSN European Creative Competition. Vorig jaar waren er 255 inzendingen en was Glue London de grote winnaar. Het doel van de wedstrijd is het onder de aandacht brengen en belonen van creatief talent. Daarnaast wil Microsoft adverteerders en bureaus inspireren om het online medium op een innovatieve en voor de consument aansprekende manier te gebruiken.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!