Marketingfacts Cursus Conversietips

12 januari 2007, 07:09

Marketingfacts Cursus ConversietipsWaarom heeft Amazon een conversieratio van meer dan 50 producten per 100 bezoekers, en moet u alles uit de kast halen om 2% van uw bezoekers te laten kopen? Marketeers hebben jarenlang zo sterk gefocussed op het aantrekken van bezoekers, dat de aankoopprocessen van klanten onderbelicht zijn gebleven. Maar wat als er nou een manier is om uw omzet nog voor de lente 20% tot misschien wel 100% te verhogen? Zou u er dan een dag aan willen besteden om deze techniek te leren?

Marketingfacts organiseert op donderdag 15 februari de cursus Conversietips in Mediaplaza (Utrecht). Aanleiding daarvoor is de enorme populariteit van de rubriek Conversietips, hier op Marketingfacts. Tijdens deze cursus laten Martin van Kranenburg en ondergetekende u op een totaal andere manier kijken naar uw eigen website. Aan de hand van honderden praktijkvoorbeelden leert u begrijpen waarom het merendeel van uw bezoekers uw site onnodig verlaat. Als deelnemer stapt u s’avonds in de auto of de trein met een compleet actieplan om de effectiviteit van uw website spectaculair te verbeteren.

Schrijf u snel in voor deze cursus, want vol = vol!

Ewald Verhoog (41) is oprichter van het Canicas. Canicas is Spaans voor knikkers en heeft als werkterrein: marketing strategie - marketing tactics - marketing operations en marketing intelligence. Wij helpen onze klanten bij het ontwikkelen en implementeren van de (interactieve) marketing & sales strategie. In Nederland loopt Canicas voorop op het gebied van Persuasion Architecture (Futurenow): basisprincipe is dat de 'gemiddelde' klant niet bestaat. Ieder type klant vraagt om een eigen aanpak, en het internet leent zich hier perfect voor. De meeste klanten maken kennis met Canicas via Canicas Conversie Management ©. CCM helpt klanten om met een beproefde methode, snel de conversie van landingspages en actiewebsites fors te verhogen. Canicas zet een team in van ervaren specialisten op het gebied van webcopy, usability, design, verkooppsychologie en webanalytics om stapsgewijs alle copy- en lay-out aspecten die voor conversie van belang zijn optimaliseren.

Categorie
Tags

9 Reacties

    media

    Ben benieuwd wat de conversie is op deze posting Ewald! 😉


    12 januari 2007 om 07:11
    Bas

    Wat is de garantie op mijn conversie stijging? Ik heb een shop in kaboutersupplies en die loopt toch niet zo heel goed moet ik zeggen. Te weinig kabouters met breedband? Ik krijg wel genoeg bezoekers, dus die conversie mag omhoog. Als ik de garantie krijg dat minimaal 20% voor de lente nog iets gaat kopen via de site, dan kom ik….


    12 januari 2007 om 09:37
    Bob

    Interessante cursus! Goed dat het sturen op conversie van steeds meer organisaties een hoge prioriteit krijgt!!! Beste Bas en andere lezers van Marketingfacts, mocht een financiele bijdrage voor deze cursus een issue zijn, of hebben jullie andere redenen om deze cursus niet bij te kunnen wonen dan wil jullie graag via deze weg uitnodigen voor het bijwonen van een kosteloze workshop die heel erg veel raakvlakken heeft met deze cursus! Voor meer informatie zie: http://www.amazing.nl/doelstellingen


    12 januari 2007 om 10:31
    van Maanen

    Interessante materie, zeker…

    Wel een vraag: Gaat de cursus ook specifiek in op de punten die spelen en de deels aparte processen bij het aanbieden van diensten, in plaats van producten? Vb conversie van aanvraagformulieren e.d.


    12 januari 2007 om 12:20
    Arno

    Wordt deze cursus nog herhaald?


    26 maart 2007 om 05:08
    mvkranenburg

    Hi Arno. De cursus wordt nog herhaald dit jaar. Stuur me een e-mail (martin@libralab.nl) en ik hou je op de hoogte. Fijne dag!


    26 maart 2007 om 05:50
    Marco Budding

    Hallo,

    Zijn er nog mensen die ervaringen hebbenmet deze cursus?

    Ik ben bezig met de omtwikkeling van mijn website en wil nl. graag zo’n goed mogelijke website lanceren.

    Groete,

    Marco Budding

    http://www.onlinecontactlenses.nl


    15 augustus 2007 om 16:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief