• Usability & design
    wordt gesponsord door

Marketingfacts Cursus Conversietips

Marketingfacts Cursus Conversietips
,

Marketingfacts Cursus ConversietipsWaarom heeft Amazon een conversieratio van meer dan 50 producten per 100 bezoekers, en moet u alles uit de kast halen om 2% van uw bezoekers te laten kopen? Marketeers hebben jarenlang zo sterk gefocussed op het aantrekken van bezoekers, dat de aankoopprocessen van klanten onderbelicht zijn gebleven. Maar wat als er nou een manier is om uw omzet nog voor de lente 20% tot misschien wel 100% te verhogen? Zou u er dan een dag aan willen besteden om deze techniek te leren?

Marketingfacts organiseert op donderdag 15 februari de cursus Conversietips in Mediaplaza (Utrecht). Aanleiding daarvoor is de enorme populariteit van de rubriek Conversietips, hier op Marketingfacts. Tijdens deze cursus laten Martin van Kranenburg en ondergetekende u op een totaal andere manier kijken naar uw eigen website. Aan de hand van honderden praktijkvoorbeelden leert u begrijpen waarom het merendeel van uw bezoekers uw site onnodig verlaat. Als deelnemer stapt u s’avonds in de auto of de trein met een compleet actieplan om de effectiviteit van uw website spectaculair te verbeteren.

Schrijf u snel in voor deze cursus, want vol = vol!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 9 reacties op dit artikel

  • Ben benieuwd wat de conversie is op deze posting Ewald! ;-)

    geplaatst op
  • Wat is de garantie op mijn conversie stijging? Ik heb een shop in kaboutersupplies en die loopt toch niet zo heel goed moet ik zeggen. Te weinig kabouters met breedband? Ik krijg wel genoeg bezoekers, dus die conversie mag omhoog. Als ik de garantie krijg dat minimaal 20% voor de lente nog iets gaat kopen via de site, dan kom ik....

    geplaatst op
  • Interessante cursus! Goed dat het sturen op conversie van steeds meer organisaties een hoge prioriteit krijgt!!! Beste Bas en andere lezers van Marketingfacts, mocht een financiele bijdrage voor deze cursus een issue zijn, of hebben jullie andere redenen om deze cursus niet bij te kunnen wonen dan wil jullie graag via deze weg uitnodigen voor het bijwonen van een kosteloze workshop die heel erg veel raakvlakken heeft met deze cursus! Voor meer informatie zie: http://www.amazing.nl/doelstellingen

    geplaatst op
  • Interessante materie, zeker...
    Wel een vraag: Gaat de cursus ook specifiek in op de punten die spelen en de deels aparte processen bij het aanbieden van diensten, in plaats van producten? Vb conversie van aanvraagformulieren e.d.

    geplaatst op
  • @ bas: garanties kunnen we natuurlijk nooit geven. maar het moet wel heel gek lopen als je er geen substantiele verbeteringen uit haalt. En, ik zeg je bij deze toe dat we je natuurlijk graag persoonlijk gratis coachen als je na de cursus geen enkele beweging krijgt in je conversie. Betaal je meer als je conversie verdubbelt? ;-)

    @ van Maanen: we gaan natuurlijk absoluut in op alle verschillende conversiedoelstelingen. B2B/ B2C, e-commerce shops en dienstenmarketing. Conversie van zoeker naar bezoeker. van bezoeker naar boeker. VAn klant naar terugkerende klant... etc. Aanvraagformulieren zijn overigens onze grootste hobby: zie ook http://www.marketingfacts.nl/berichten/20061023_hoe_optimaal_zijn_de_webformulieren_op_jouw_website/

    geplaatst op
  • De persoon achter deze actie heeft duidelijk geen conversietips meer nodig:
    http://www.informationweek.com/story/showArticle.jhtml?articleID=196900571&cid=RSSfeed_IWK_All

    geplaatst op
  • Wordt deze cursus nog herhaald?

    geplaatst op
  • Hi Arno. De cursus wordt nog herhaald dit jaar. Stuur me een e-mail (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)) en ik hou je op de hoogte. Fijne dag!

    geplaatst op
  • Hallo,

    Zijn er nog mensen die ervaringen hebbenmet deze cursus?
    Ik ben bezig met de omtwikkeling van mijn website en wil nl. graag zo'n goed mogelijke website lanceren.

    Groete,
    Marco Budding
    http://www.onlinecontactlenses.nl

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.