VAC: KPN zoekt Formulemanager Mijn KPN.com

20 november 2006, 06:03

KPN zoekt Formulemanager Mijn KPN.comKPN is de afgelopen jaren uitgegroeid van een telecombedrijf tot een veelzijdige multimediaonderneming voor consumenten en ICT dienstverlener voor de zakelijke markt. Denkend vanuit de klanten brengt KPN continu nieuwe concepten, diensten en producten op de markt. Voor vaste en mobiele telefonie, maar ook voor breedbandverbindingen, televisie en een brede reeks andere diensten.

De afdeling E-business is, in samenwerking met de business units van KPN, verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van KPN.com. Per maand komen op deze site meer dan 1,8 miljoen unieke bezoekers, waarmee het tot één van de meest bezochte websites van Nederland behoort met een zeer hoge naamsbekendheid. De uitdaging blijft om voor klanten een invulling te geven aan een website die eenvoudig is, je persoonlijk aanspreekt en betrouwbaarheid uitstraalt. Daarom zoekt KPN nog verschillende mensen die resultaten neerzetten bij het hardst groeiende verkoopkanaal van KPN.

Formulemanager Mijn KPN.com

De personalisatie van KPN.com en de online CRM programma’s vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast is het je taak om onder andere het aantal herhalingsbezoeken te maximaliseren.

Kijk voor meer informatie over de functies op de website onder werken bij KPN.com of neem contact op met KPN Recruitment, Annelies te Selle, telefoon (070) 343 64 38. Direct reageren via het online sollicitatieformulier kan natuurlijk ook.

Voor meer informatie www.kpn.com/carriere.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie

3 Reacties

    roy van veen

    “Denkend vanuit de klanten brengt KPN continu nieuwe concepten, diensten en producten op de markt.”

    Ik zie de vergadering al voor me die leidde tot internetplusbellen: “Onderzoek wijst uit dat onze klanten zitten te wachten op een VoIP product dat veel downtijd combineert met weinig flexibiliteit.”


    20 november 2006 om 07:14
    Kasper Katje

    Ik wilde er niet over beginnen maar dacht hetzelfde, drama daar.


    20 november 2006 om 07:26
    media

    Nu had ik de oorspronkelijke tekst al een beetje bijgewerkt omdat ik ook hier en daar struikelde. Er ligt dus nog een mooie uitdaging bij KPN zullen we maar zeggen 😉


    20 november 2006 om 07:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!