Bloggers zijn van harte welkom!

Bloggers zijn van harte welkom!

De Customer First beurs in Brussel wil graag bloggers ontvangen op de beurs. Ze hebben daarom een aparte ‘bloggers corner’ gecreëerd op de beursvloer, die ze de ‘Inside Editorial Hub’ noemen. Bloggers kunnen hier gratis gebruik maken van de internetverbinding of de laptop opladen. Ook worden de hele dag door interviews afgenomen in de hoek, waarbij de bloggers kunnen meeluisteren en meebloggen. Bloggers die zelf in alle rust een interview willen afnemen kunnen de hoek daar ook voor gebruiken.

Bloggers kunnen zich via de ‘bloggers welcome’ link op de website aanmelden voor een speciale pas die toegang geeft tot de hoek. De beurs hoopt zo dat meer bloggers de beurs bezoeken en er dus meer ‘free publicity’ rondom de beurs gegenereerd wordt. Slim om bloggers zo actief uit te nodigen!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 9 reacties op dit artikel

  • Leuk om te lezen Robert. Al moet ik toegeven dat het idee bij me gerijpt is toen ik op Emerce zijn eDay was en de opmerkingen van de bloggers noteerde die mee waren gereisd (by the way: het is niet mijn event, ik adviseer gewoon). Hopelijk slaat het aan maar ik hoorde vandaag toch dat er al een 13-tal mensen hadden voor ingeschreven. En jullie eigenste Marco Derksen zegde toe voor een blogworkshop en panel met 3 Belgische bloggers: Clo Willaerts (Skynet), Bert Van Wassenhove (Agency.com) en Kris Hoet (MSN). De organisatoren van de beurs beloofden alvast interviewsessies met de keynote sprekers. Misschien tot dan...

    geplaatst op
  • Inderdaad mooi initiatief. Nu alleen niet de fout maken (zoals een niet nader te noemen partij) om bloggers uit te nodigen als ze schrijven over het event en een dag van te voren als alle postings al dagen live staan en traffic hebben gegenereerd, even doodleuk te melden per mail dat sponsoren en betalende bezoekers natuurlijk wel voorrang hebben op bloggers. Dus dat het zou kunnen gebeuren dat bepaalde zalen vol zijn voor bloggers :-( Maar gezien dit initiatief moet het hier wel goed komen in Brussel!

    geplaatst op
  • Kijk eens aan, dat wist ik niet eens! Ik dacht: ik schrijf maar over een belgisch initiatief, dan heeft Marco er vast niets mee te maken ;) Zelfs dat heeft dus geen nut...

    Leuk dat het concept ook daadwerkelijk aanslaat en dat bloggers er gebruik van gaan maken. Een groot aantal events in Nederland kunnen hier denk ik een hoop van leren. Nog te weinig organisatoren denken bewust na over het ondersteunen van webloggers (en pers overigens).

    Zijn er overigens bezoekers/bloggers van Marketingfacts die de beurs willen gaan bezoeken? Misschien leuk om er met een groep(je) heen te gaan? Het lijkt mij een interessant programma en dit is wellicht een laagdrempelige (goedkope) manier om eens voorbij de Nederlandse grenzen te kijken!

    geplaatst op
  • De aanmeldingen gaan prima tot nu toe:

    Het wordt een vol huis op de Customer First beurs, het nieuwe event van uitgeverij Best Of Pulishing van Jean de Gheldere. Het team van Best Of wist ons te vertellen dat bij een laatste blik op de databank de teller op 1970 voorinschrijvingen stond.


    Bron: Digimedia.be

    geplaatst op
  • Kan jij die datum dan wel Robert.... Volgens mij valt dat op dezelfde dag als een of andere award ;)

    geplaatst op
  • Haha, dat klopt Ralf! Maar deze beurs is overdag, en de DeMeter Award 's avonds... Kan het mooi combineren dus ;)

    geplaatst op
  • hey robert, ik ben studentje maar ik wil er ook graag heen. Ik zal je even een mailtje sturen!

    geplaatst op
  • Ow ik weet je mail adres niet en kan niet via ledenlijst mailen, zou je me willen mailen op robinprinsen @ gmail.com?

    geplaatst op
  • Iedereen welkom. Voor alle duidelijkheid: de ingang van het event is gratis, de kosten worden gedragen door de sponsors. het voormiddagmenu is 'neutraal', lees niet-gesponsorde sprekers. in de namiddag zijn er op uitzondering van enkele rondetafels (ondermeer die met Marco) overwegend workshops van sponsors. Maar ik weet van minstens de helft dat die vooral zullen focussen op de inhoud eerder dan op de commerciële bla-bla.

    Door het gratis zijn zal de show-up ook lager liggen dan bij een betalend event dus er zal plaats zijn verzekeren de organisatoren me. Typisch is de show-up voor zo een gratis event tussen de 60 en 70 % (in belgië toch).

    Tot dan...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.