Fiat met interactieve commercial in Braziliaanse bioscoop

Fiat met interactieve commercial in Braziliaanse bioscoop

Fiat met interactieve commercial in Braziliaanse bioscoop

Het MIT Advertising Lab verwijst vandaag naar een aardige campagne van Fiat in Brazilië. Het betreft een 6-minuten durende bioscoopcommercial waarin het publiek via SMS kan stemmen over hoe de commercial moet eindigen. Men kan daarbij kiezen uit 16 verschillende eindscenes.

De campagne is ontwikkeld door Agencia Click en de campagne-site (in het Portugees) is te vinden op ideaadventure.com.br.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Moeten telefoons niet uitstaan in de bios?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.