Intomart meldt dat de STIR-bereikscijfers van Augustus gereed zijn. Wat meteen opvalt in de cijfers is dat in de natste Augustus-maand het bereik van veel sites is toegenomen, juist ook de shopping sites. Marktplaats heeft met een stijging van 43% naar 51% het hoogste bereik van de gemeten sites, en vergelijkingssites als Kieskeurig, Vergelijk en Kelkoo nemen allemaal bovengemiddeld toe in bereik. Andere forse stijgers (ook als je het seizoenseffect eruit haalt) zijn Talpa.tv en de site van Trouw.
Nieuwste STIR-cijfers: shoppen als het regent

Geplaatst in
Mis helemaal niets met onze nieuwsbrief

Werkzaam bij TNS Singapore als Senior Manager Interactive op het gebied van (nieuwe) media en emerging technologies. Met name gespecialiseerd in het toepassen van nieuwe onderzoeksmethoden en -technieken.
Er zijn 1 reacties op dit artikel
-
Marco Derksen, Upstream
Zag de cijfers afgelopen week inderdaad voorbij komen. Wat mij opviel is dat Planet weer terug is op haar oude bereiksniveau van 16 procent. Wellicht toch de tags nog niet helemaal goed geplaatst?
geplaatst op 25-09-2006 om 18:49
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.