Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold
Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie.
In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen.
Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden.
Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.
graffiti is met dubbel ‘f’ en enkel ’t’
dat je het maar even weet
Ik sluit met bij Antje aan: goede grafitti-spuiters worden vaak ingehuurd om te vermijden dat ‘slechte’ spuiters een effen gevel komen bekladden. Ik zag dit weekend nog een spuiter overdag aan het werk in een dukke winkelstraat. In opdracht, dat kon niet anders.
en graffity spreek je niet uit als gravity (Grèvitti) dat betkent namelijk zwaartekracht. Deze muurkunst heet dus grefíetie. Bijna iedereen in Nederland zegt dat fout
en jij schrijft het fout Harry.
het is GRAFFITI
dus.
Carl, wat is het verschil tussen deze graffiti en dat wat jij beschouwt als vandalistische stadsvervuiling? Over smaak valt te twisten maar over het algemeen vernielt de graffiti artist niets met zijn kunstwerk, hij verandert alleen het aangezicht. (volgens mij richt je eerder schade aan met dat boenen)
@joep: Ik heb ’t drect even verbeterd 😉
@ant, Jeroen & 2BFrank: Alles wat met toestemming van de eigenaar van de ondergrond wordt gespoten of geplakt is inderdaad geen vandalisme. Alle andere uitingen, hoe mooi, commercieel of kunstzinnig dan ook, zijn echter wél puur vandalistisch.
De grap van deze meneer is dat ie helemaal niets zonder toestemming spuit of plakt, hij maakt slechts stukjes van anderman’s eigendommen schoon. En daar kan iemand toch onmogelijk bezwaar tegen aantekenen 😉
@Kasper: “over het algemeen vernielt de graffiti artist niets met zijn kunstwerk, hij verandert alleen het aangezicht” -> Waar staat je auto? Dan verander ik direct even – met een spuitbusje spotgoedkope Kwantum verf – het aangezicht ervan…
hmmm, die opmerking was al gemaakt… 😉
Carl , ik ben bang dat het resultaat wat zal tegenvallen dus doe maar niet. 😛
En met die schoenenborstel van je voorbeeld lijkt me ook niet fijn over de motorkap dus ik snap nog steeds het verschil niet. Of is een commerciële uiting geen omgevingsvervuiling omdat het ineens reclame is en geen kunstvorm meer?
Het ging mij overigens even over de term vandalisme en snap jouw insteek ook wel maar graffiti wordt over het algemeen door de maker beleefd als kunst en niet met vernielzucht als motief (al ervaren de eigenaar en sommige voorbijgangers dat begrijpelijkerwijs niet zo).
@Kasper: Ergens in ’t midden van de internethype zag ik eens een vuil wit bestelbusje, waarop met een schone vinger ‘www.wasstraat.nl’ was geschreven. Weer ‘ns wat anders dan ‘ik ben vies’ of ‘geslachtsdeel’, en niet met een schoenenborstel gedaan.
Wel riskant, de andere graffiti artiesten zullen hier vast niet blij mee zijn 😉
Dat is idd origineel, grappig en niet schadelijk maar tevens ook geen graffiti.
Ik vraag me echter nog steeds af waarom je het voorbeeld mooi vindt, puur qua smaak of slechts door de vorm?
@Kasper: Ik ben vlak bij België geboren en opgegroeid, en daar zijn ‘schoon’ en ‘mooi’ tamelijk uitwisselbare adjectieven. (Als je ongeveer net zo oud bent als ik, ken je wellicht Ivan Heylen’s nummer ‘Hey, schoon wijveke, ge weet dak a geire zie…’ nog wel ;-).
Aaaah, dat verklaart idd een hoop. Het nummer ken ik idd ook 😉
Wie kan mij tips geven over een ERVAREN GRAFFITI tekenaar ???
Ik ben er nar op zoek voor mijn zoontje,die zijn slaap kamer HEEL APPRT wil hebben.
Ik hoop op positieve reacties.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!