VEA-commissie Evolve 2.0 combineert E-com, DM en SP

7 september 2006, 08:32

De nieuwe VEA-commissie die zich actief gaat bezighouden met de ontwikkelingen op het gebied van interactieve communicatie, gaat Evolve 2.0 heten. Deze commissie, waarin de VEA-commissies E-com (interactieve communicatie) en VEActive (aktiemarketing) opgaan, presenteert naast haar officiële naam ook een nieuwe visie. De commissie ondergaat bovendien een wisseling van commissieleden.

De nieuwe VEA-commissie Evolve 2.0 stelt zich tot doel te zorgen voor inspiratie en motivatie rondom de ontwikkelingen op het gebied van de interactieve marketing communicatie. Gelijktijdig wil zij ook zelf actief een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de interactieve marketingcommunicatie door het bundelen van de gezamenlijke kennis en ervaring. Ontwikkeling en verandering zijn dus in meer dan een opzicht Leitmotiv geweest om E-com en VEActive geleidelijk in de nieuwe commissie te laten opgaan. Evolve dus in alle opzichten, waarbij de ‘E’ de link vanuit het recente verleden naar de voorzienbare toekomst blijft vervullen.

Goed initiatief dat prima aansluit bij Generation Next (waarover vandaag een interview in de Adformatie).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!