Supermarkt tv een hit op internet?

Supermarkt tv een hit op internet?

Supermarkt tv een hit op internet?Twee jaar geleden schreef ik al eens over de site ‘Wachten voor de Aldi’. En alhoewel de site niet meer wordt bijgehouden, moet de site nog steeds erg veel bezoekers vanuit Google trekken. Hoeveel mensen willen er immers niet weten hoe laat de supermarkt ook alweer open gaat?

Ik heb me dan ook al eens verbaasd dat er rondom het thema supermarkt niet veel meer wordt gedaan. Supermarkttv.nl lijkt daar verandering in te brengen. Op de website komen wekelijks nieuwe filmpjes die laten zien hoe de supermarktwereld in elkaar steekt en worden nieuwe producten onder de aandacht gebracht. De site trekt 14.000 bezoekers per maand aldus initiatiefnemer Gerard Rutte (via RetailTech) maar met een beetje creativiteit (denk aan openingstijden!) moeten er dat met gemak duizenden per dag kunnen worden.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Daar heb je hem weer het nieuwe topproduct Valess :)

    De naam vind ik niet erg gelukkig gekozen, maar de
    site mag er zijn :)

    http://www.lekkervegetarisch.nl/

    geplaatst op
  • Site kan nog wel wat verbeteringen gebruiken. Als supermarktklant loop ik hier niet warm voor. Prachtig hoor een interview met een supermarkteigenaar die al 40 jaar in vak zit, mooie prestatie, maar als supermarktklant zit ik daar niet echt op te wachten. What's in it for me?

    Video en geluid lopen bij mij niet synchroon. Een klik in de bovenbalk zorgt wel voor nieuwe content, maar geluid van filmpje loopt door.
    Innovaties? Ik krijg een rijtje producten in beeld, maar wat er nu zo nieuw c.q. bijzonder/innovatief aan is. Geen idee.

    Krijg ook de indruk dat site twee doelgroepen door elkaar aanspreekt. KookTV/Innovaties lijkt mij zich te richten op de supermarktklant, terwijl bijvoorbeeld item onder Winkelwagen weer communiceert richting winkeleigenaar.

    Kortom voor die extra groei in traffic is er nog wel wat werk aan de winkel ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.