Hullegie binnen een jaar weg bij Qi

14 augustus 2006, 05:04

Directeur Iwan Hullegie van webbureau Qi verlaat binnen een jaar na zijn aanstelling de onderneming. Dat is mede het gevolg van een herijking van de strategie, een waarbij het bedrijf zich verder wil specialiseren in digitale merkenbouw door technologische en merkstrategische innovatie aldus Emerce.

Peter Olsthoorn denkt er op Molblog het zijne van en plaatst het bericht, al dan niet bewust, in de rubriek top of flop. Ik ken Hulegie niet persoonlijk maar wist bij voorbaat dat het niet makkelijk zou zijn om Jeroen Bakker op te volgen. Who’s next?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Elshof

    Ze hebben de website ook maar ge-re-direct naar wikipedia?


    14 augustus 2006 om 05:34
    Harmen Voortman

    @Marco,

    De link naar de website van Qi is niet goed.


    14 augustus 2006 om 05:37
    media

    Ah, link is inmiddels weer aangepast; dank voor de tip Harmen!


    14 augustus 2006 om 06:20
    media

    Krijg net een persbericht binnen dat er een opvolger is:

    (…)Sebastiaan van Rijnsoever (39) start op 2 januari 2007 als managing director van Qi.

    Na een uitgebreide selectieronde heeft Qi voor Sebastiaan gekozen. Onze gedeelde visie is dat het bereiken van consumenten door merken niet meer een kwestie is van tijd kopen, maar van tijd maken. De consument niet alleen bereiken, maar ook raken. Dat is de grote uitdaging en dat is wat we gaan doen.

    Sebastiaan werkte in het verleden bij verschillende reclamebureaus. Hij was eerder directeur van .bone in Utrecht en werkte als internationaal e-marketing manager binnen Sara Lee International. De afgelopen periode was hij lid van het management team van Amercom.

    In 1999 richtte Van Rijnsoever mede de commissie e-Com (huidige Evolve) binnen de VEA op. Momenteel is hij actief lid van Re:set, een beweging binnen de VEA die zich bezighoudt met het stimuleren van creativiteit en innovatie binnen het communicatievak. De afgelopen jaren jureerde hij twee keer bij de SpinAwards en bij de Amma, de prijs voor beste Nederlandse mediacampagne. (…)

    Succes Sebastiaan!


    7 december 2006 om 15:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!