Echt adverteren heeft de toekomst

Echt adverteren heeft de toekomst
, Carl Mangold

Nu reality op TV al een half decennium gemeengoed is, durft ook de reclamewereld de stap te maken naar écht adverteren.

Forbes: “Realistic advertising exposes products for what they are, making it harder to hide mediocrity. But in an age where product information is at everyone’s fingertips, there’s no hiding anyway. The bar’s been raised on products to be truly differentiated and relevant, and to perform as advertised. Reality in advertising completes a virtuous circle to the benefit of the consumer.”


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Zie een markt voor je waar achter vele kraampjes vele mannetjes staan uit te leggen dat hun product echt het beste werkt. En zie de vele bezoekers op die markt lekker met elkaar keuvelen. Onder het genot van wouwelende martkkraammannetjes bespreken ze met zijn allen tegelijk hun ervaringen, bemopperen ze de kneuzen, roemen ze de helden. Omschrijven ze zelfs hun dromen. En luisteren de martkkraammannetjes? Nee, natuurlijk niet. Die kopen een advertentieruimte op een babygezicht. Ik weet het niet meer zo, met die reclame.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.