Wat is het grootste misverstand of leugen over webloggen?

23 juli 2006, 13:43

[blockquote]“Bloggen is geen wondermiddel om je merk of je bedrijf te redden. Bloggen is hard werken! Bloed! Zweet! Tranen! Schrijven, redigeren, commentaren lezen, spam verwijderen, updates installeren. Het is meer dan via Google of Technorati bovenaan te komen. Het zijn de Naked Conversations waar Scoble en Israel het over hebben. Passie, authenticiteit en eerlijkheid, dat is bloggen.”[/blockquote]

Collega blogger Frank-ly benaderde 32 Nederlandse bloggers per mail met de vraag “Wat is volgens jou het grootste misverstand of de grootste leugen over webloggen?” Deel 1 met zeven reacties van bloggers staat inmiddels online. Aanrader!

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Kasper Katje

    Zeker interessant om de visies te lezen en ik ben dan ook benieuwd wat de overige bloggers vinden.


    24 juli 2006 om 07:43
    media

    Prima initiatief van Frank; zal na mijn vakantie ook zeker nog mijn reactie toevoegen!


    24 juli 2006 om 13:44
    Henk

    Hi Marco hou nou eens even vakantie 😉 Of doe je dit stiekum … ciao


    25 juli 2006 om 18:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!