Nokia vraagt bloggers om nieuwe cameratelefoons te promoten

Nokia vraagt bloggers om nieuwe cameratelefoons te promoten
Nokia vraagt bloggers om nieuwe cameratelefoons te promotenNokia Canada heeft Matchstick, een word-of-mouth marketingbureau uit Toronto, gevraagd Nokia's nieuwe cameratelefoons onder de aandacht te brengen van de blogcommunity. Op zich niet nieuws, ook in Nederland worden steeds meer bloggers benaderd door bedrijven of organisaties en ontvangen bloggers (net als veel journalisten) producten toegestuurd om te testen. Wel aardig in deze case is de selectieprocedure die Matchstick toepast bij het benaderen van de bloggers:
(...) If the bloggers have over 400 hits a day, are young and hip and use Rogers Wireless service, they qualified for a free phone. Now 90 bloggers, half in Toronto and half in Vancouver, are carrying Nokia's product. (...)
Op de vraag of Nokia niet bang is om de controle te verliezen antwoord Mila Mironova van Nokia het volgende:
(...) We believe that it is one of the most honest forms of advertising out there. You can't control what they say. (...)
Bron: Canada.com


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.