The old man and the sea

The old man and the sea

Dat reclame vaak maatschappelijke ontwikkelingen volgt, wisten wij al lang. Een opvallende illustratie komt uit Brazilië. Wij hebben net begrepen dat ‘metroman’ uit is. Metromannen (David Beckham) zijn mannen die zeer geïnteresseerd zijn in hun uiterlijk. De plaats van de metroman wordt ingenomen door de überseksueel, een fysiek en mentaal aantrekkelijke macho (George Clooney). Wij weten niet of reclamebureau Giovanni FCB door deze trend was geïnspireerd, maar hun reclamecampagne ‘Piercing’ voor Pesca, een tijdschrift voor vissers, toont de echte man. De foto’s doen denken aan ‘The old man and the sea’ van Ernest Hemingway. Deze campagne is in prijzen gevallen op het Festival Iberoamericano de Publicidade in Argentinië.

Piercing

 


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.