2006 State of Corporate Blogging

2006 State of Corporate Blogging

2006 State of Corporate Blogging

Uit een recent onderzoek van Harris Interactive (gesponsored door Makovsky + Company) onder Fortune 1000 bedrijven, blijkt dat senior business executives weblogs nog maar beperkt de mogelijkheden zien van weblogs. Slechts 5% van de ondervraagden ziet goede mogelijken in weblogs als communicatiemiddel, 3% denkt dat weblogs kunnen worden ingezet als brandingtool en minder dan 1% ziet weblogs als een sales/lead generatie-instrument. Daar staat tegenover dat slechts 30% van de ondervraagden precies weet wat een weblog nu eigenlijk is. Logisch dus dat ze ook de mogelijkheden (nog) niet zien.


Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.