International Word-of-Mouth Marketing Conference

International Word-of-Mouth Marketing Conference

Word of Mouth Marketing, interactional marketing, viral marketing, buzzmarketing, zijn het eigenlijk allemaal verschillende woorden voor hetzelfde fenomeen, of is het meer een kwestie van kleine verschillen en overlap? Elsbeth Eilander en Henk de Hooge zijn deze week in Barcelona waar de tweede International Word-of-Mouth Marketing Conference wordt georganiseerd. Elsbeth doet daarvan verslag op Molblog. De eerste verslagen zijn hier en hier te vinden.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.