Conversie terugkerende sitebezoeker acht maal hoger

Conversie terugkerende sitebezoeker acht maal hoger
Websidestory (via: eBase):
(...) Bezoekers die een website herhaaldelijk bezoeken zullen acht maal sneller overgaan tot aankoop dan nieuwe bezoekers. Dat concludeert WebSideStory, leverancier van meetsystemen voor websites. In het eerste kwartaal van 2006 registreerde het bedrijf bij business-to-consumer (b2c) websites een conversieratio van 12,61 procent onder terugkerende bezoekers. Bij nieuwe bezoekers lag dit percentage op 1,55 procent. Het belang van trouwe bezoekers is in de computer- en electronicabranche nog een factor groter. Daar gaat maar liefst 23,12 procent van de terugkerende bezoekers over tot aankoop. Bij mode is dat percentage met 7,56 procent juist weer een stuk kleiner. (...)

Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.