Liefde voor een merk

10 mei 2006, 13:04

Liefde voor een bepaald merk kan soms rare vormen aannemen. Zo kun je een website of weblog beginnen, 17 startpagina’s onderhouden, een museum openen, een vereniging oprichten, geld inzamelen of een spotje maken over je favoriete merk. Natuurlijk zijn er ook collega’s die je wekelijks lastigvallen over … (vul zelf maar in). Anderen gaan net iets verder door hun favoriete brand in hun coupe te verwerken van bijv. Apple of Nike. En Die-hards laten hun liefde vereeuwigen als Pepsi, Apple, Firefox, Opera tattoo. En je kunt ook gewoon nog een topje van je favoriete zoekmachine en browser dragen …

Wie heeft er nog meer opmerkelijke liefdesverklaringen aan een merk?

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

16 Reacties

    Roy Huiskes – chapter42

    dat google ding is nep.


    10 mei 2006 om 13:32
    Geert

    Beiden zijn nep 🙂

    Maar ’t idee is leuk.


    10 mei 2006 om 15:00
    Dennis.

    Dit is wel reclame waar elke man naar kijkt 😉


    10 mei 2006 om 15:11
    Bumble

    Ik ben fan van de BOB reclame’s (bewust onbeschonken bestuurder) heb op iedere bil een B laten tatoëren, alleen als ik buk snapt men wat het betekend.


    10 mei 2006 om 15:37
    rjmvandiepen

    Ik hoef geen eyetracking onderzoek te doen om te weten waar jullie ogen op vallen………


    10 mei 2006 om 15:56
    Erwin

    idd… I’m feeling lucky! 😀


    10 mei 2006 om 16:11
    Savage

    Ze zijn alle vier nep…


    10 mei 2006 om 16:25
    diederick

    hey bob.. vind je t erg als ik ff niet loer dan 😉


    10 mei 2006 om 20:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief