Symantec lanceert Phished-site

10 mei 2006, 03:00

In een poging de gevaren van Phishing duidelijk te maken èn natuurlijk producten te verkopen, heeft Symantec de minisite Safetytown.com geopend. Het geheel is opgezet rondom een bioscoop waar de film ‘Phished’ draait. De film laat zien wat er zoal kan gebeuren als iemand je creditcard gegevens weet te bemachtigen. Gedurende de film kan de gebruiker wat zijstapjes maken, maar uiteindelijk kom je altijd op hetzelfde punt uit. Deel 1 staat nu dus online, deel 2 wordt volgende week vertoond, maar of het geheel voldoende is om herhalingsbezoeken te genereren betwijfel ik.

Bron: Adjab

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!