2005 het jaar van de waarheid voor RSS-marketing?

2005 het jaar van de waarheid voor RSS-marketing?

2005 wordt het jaar van de waarheid voor RSS-marketing. Althans, dat is de boodschap van het artikel over RSS-marketing (pdf) in Incentive, een vakblad over direct marketing en sales promotion. Voor het betreffende artikel zijn Hans Meijer, Robert Rebergen en ondergetekende geinterviewd.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.