2005: Alles krijgen wat, waar en wanneer je het wilt

2005: Alles krijgen wat, waar en wanneer je het wilt
, Dimmle
@andersfloor

Weblog numarketing.nl komt met een interessant artikel over marketing in 2005. Steef de Winter blikt vooruit op het aankomende jaar, dat het jaar wordt “waarin we eindelijk ‘Alles krijgen wat, waar en wanneer we het willen’, zoals beloofd in de jaren toen internet nog een hype was.” Anytime, anyplace, on demand zijn de begrippen die voor zowel radio, tv als internet een belangrijke rol gaan spelen. Wat dat betekent voor marketeers? Niet per s? dat ze opvallender moeten gaan werken, zoals in 2004 het geval was. Men zou het eerder moeten zoeken in slimmer en beter zouden moeten omgaan met de consument. Niet irriteren en interrumperen, maar relevant en gepast adverteren. En oppassen voor de bestraffende hand van de blogosphere.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Een groot aantal telecom en netwerk giganten slaan de handen ineen om de zogenaamde Super 3G te ontwikkelen. Een techniek die het huidige UMTS aanbod op termijn moet opvolgen en de gebruiker tussen de 30 en 100 megabit per seconde gaat aanbieden.

    Genoeg bandbreedte voor streaming content in DVD kwaliteit en even snel als ADSL tegen die tijd zal zijn. China Mobile, NTT DoCoMo, Alcatel, Siemens, Vodafone en nog ruim 20 andere bedrijven zijn betrokken bij de gewenste standaardisering van de specificaties. In 2007 moet het één en ander operationeel zijn en vanaf 2009 kan de consument gebruik maken van deze techniek die kabeldistributie vrijwel overbodig maakt en de telecom branche verder uit de problemen zal halen. ( [url=http://www.venturo.web-log.nl]http://www.venturo.web-log.nl)[/url]

    Alles krijgen waar en wanneer je het wilt voorwaar in een ultieme dimensie!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.