10 tips voor customer service via het web

24 februari 2006, 08:28

Right Now heeft een interessante whitepaper gepubliceerd met als titel The Insider’s Guide to Great Customer Service on the Web (pdf).

Een overzicht van de 10 tips voor customer service via het web:

  1. Make sure your web site can “listen” to customers
  2. Give customers what they want—quickly
  3. Make customer service resources easy to find and easy to use
  4. Integrate all your communications channels
  5. The “80/20” rule
  6. Let your customers rate you
  7. Use rich content wherever appropriate
  8. Connect the online world to the real world
  9. Consider a hosted, on demand solution
  10. Buy experience along with your technology
Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Peter Bressinck

    Onze Amerikaanse business Unit gebruikt de Right Now web customer service application.Sindsdien is het aantal support vragen van Amerikaanse klanten in ons Europese call center vertienvoudigd.

    Hoe prachtig in theorie deze features allemaal lijken, in de echte wereld willen klanten blijkbaar nog altijd support via een echte stem.In Europa hebben we niet voor dit systeem gekozen omdat dit 1) niet omkon met multi-langual sites 2) niet integreerde met het call center en 3) zeer slecht integreerde met onze CRM applicatie (Remedy).


    24 februari 2006 om 14:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!