10 tips voor customer service via het web

10 tips voor customer service via het web

Right Now heeft een interessante whitepaper gepubliceerd met als titel The Insider’s Guide to Great Customer Service on the Web (pdf).

Een overzicht van de 10 tips voor customer service via het web:

  1. Make sure your web site can “listen” to customers
  2. Give customers what they want—quickly
  3. Make customer service resources easy to find and easy to use
  4. Integrate all your communications channels
  5. The “80/20” rule
  6. Let your customers rate you
  7. Use rich content wherever appropriate
  8. Connect the online world to the real world
  9. Consider a hosted, on demand solution
  10. Buy experience along with your technology

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Onze Amerikaanse business Unit gebruikt de Right Now web customer service application.Sindsdien is het aantal support vragen van Amerikaanse klanten in ons Europese call center vertienvoudigd.
    Hoe prachtig in theorie deze features allemaal lijken, in de echte wereld willen klanten blijkbaar nog altijd support via een echte stem.In Europa hebben we niet voor dit systeem gekozen omdat dit 1) niet omkon met multi-langual sites 2) niet integreerde met het call center en 3) zeer slecht integreerde met onze CRM applicatie (Remedy).

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.