Nieuwe podcastserie ‘In gesprek met de held in je merk’ verkent de kracht van merk-archetypen
In twaalf afleveringen onderzoekt Rogier Heijning de psychologische kracht van archetypen en hoe deze het fundament vormen van sterke merken. Met inspirerende gesprekken, praktijkvoorbeelden en verrassende gasten laat hij zien hoe merken hun identiteit kunnen versterken door hun ‘innerlijke held’ te omarmen.
Creative brand agency Friends & Foes lanceert een nieuwe podcastserie: In gesprek met de held in je merk.
Oprichter en creatief directeur Rogier Heijning gaat, door middel van persoonlijke gesprekken, op zoek naar wie de twaalf archetypen zijn die merken hun karakter geven: waar strijden zij tegen, wie inspireert hen en wat zijn praktijkvoorbeelden?
De podcast richt zich op marketeers, ondernemers en creatieven die zich bezighouden met merkontwikkeling en positionering. De eerste aflevering – Zo vecht De Beminnaar tegen kilheid – is nu te beluisteren via marketingfacts.nl/podcasts.
Of beluister de aflevering hieronder: