Je bekijkt een artikel van

Zo word je in in één dag systematisch innovatiever en creatiever #spon

16 juni 2020, 07:38

‘We can’t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them’

De organisatie staat voor een uitdaging. Het is een behoorlijke kluif en dan wordt aan jou als marketeer gevraagd om met een oplossing te komen. Maar hoe pak je dat dan aan? Als je oplossingen en ideevorming creatiever en tegelijkertijd gestructureerd wil aanpakken als individu of als team dan is daar inzicht voor nodig. Inzicht in hoe ons brein werkt, en hoe het ons vaak voor de gek houdt. Dit in combinatie met een heldere gestructureerde methode om innovatiever en creatiever te worden als marketeer en/of manager.

Tijdens de Vaardigheidstraining: Systematisch Denkpatronen Doorbreken krijg je het ‘basisgereedschap’ om het verschil in de organisatie en de markt te kunnen maken. Je gaat aan de slag met een methode die toepasbaar is bij het ontwikkelen van o.a. nieuwe producten en concepten, het ontdekken van nieuwe markten, het realiseren van klantfocus, het doorvoeren van procesverbeteringen, het oplossen van (samenwerkings)vraagstukken, het in kaart brengen van marketingacties en alles waar patroon doorbrekend denken het verschil bij kan en moet maken.

Schrijf je nu in

NIMA is de beroepsvereniging voor marketeers in Nederland. We brengen professionals samen om van elkaar te leren, nieuwe perspectieven te ontdekken en het vak verder te brengen. Dat doen we via opleidingen, events, certificering en sterke communities waarin marketeers op elk niveau elkaar inspireren. Onze NIMA Academy biedt een breed aanbod aan marketingtrainingen en (bij)scholing. Daarnaast kun je bij ons examen doen op NIMA A-, B- of C-niveau en je professionele groei zichtbaar maken. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Word onderdeel van een netwerk dat marketing vooruithelpt. Sluit je aan bij NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!