Je bekijkt een artikel van

Daar zit muziek in #adv

23 januari 2020, 09:59

Audio speelt een steeds grotere rol in hoe merken met hun publiek omgaan. Dat betekent dat je als marketeer ook moet gaan nadenken over hoe je merk herkenbaar overkomt, zonder dat daar beeld bij komt kijken. Kan een blinde uit al die geluidjes jouw merk herkennen? Hoe kun je muziek en geluid strategisch inzetten? En dat zonder gebruik te maken van een rigide soundlogo of irritante jingle? In een interactieve masterclass ontrafelen we op 30 januari het begrip sonic branding. We staan stil bij de kracht van muziek, het effect op ons gedrag én hoe je dit voor je merk kunt inzetten. Kortom: kom naar de NIMA Masterclass Sonic Branding in Amsterdam en vind jouw sound of music.

Schrijf je nu in

NIMA is de beroepsvereniging voor marketeers in Nederland. We brengen professionals samen om van elkaar te leren, nieuwe perspectieven te ontdekken en het vak verder te brengen. Dat doen we via opleidingen, events, certificering en sterke communities waarin marketeers op elk niveau elkaar inspireren. Onze NIMA Academy biedt een breed aanbod aan marketingtrainingen en (bij)scholing. Daarnaast kun je bij ons examen doen op NIMA A-, B- of C-niveau en je professionele groei zichtbaar maken. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Word onderdeel van een netwerk dat marketing vooruithelpt. Sluit je aan bij NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!