Je bekijkt een artikel van

Masterclass: Het belang van strategische pricing #adv

16 oktober 2019, 08:00

Veel managers en marketeers worstelen met het prijsbeleid voor hun product of dienst: Heb ik de juiste prijs gesteld in verhouding tot de concurrentie? Past de prijs bij ons imago? Wat betekent een prijswijziging? En wat is de waarde voor de klant? Veel vragen en een ogenschijnlijk eenvoudig antwoord: ‘Versterk je merkwaarden en je winst door het juiste prijsbeleid’. Maar hoe pak je dat aan? Hoe bepaal je de waarde? Welke pricingconcepten en strategieën zijn er? Welke tactics kun je inzetten en met welke psychologische aspecten krijg je te maken? Tijdens de NIMA Masterclass ‘Pricing’ neemt Tijs Rotmans je mee in de wondere wereld van pricing!

Schrijf je in

NIMA is de beroepsvereniging voor marketeers in Nederland. We brengen professionals samen om van elkaar te leren, nieuwe perspectieven te ontdekken en het vak verder te brengen. Dat doen we via opleidingen, events, certificering en sterke communities waarin marketeers op elk niveau elkaar inspireren. Onze NIMA Academy biedt een breed aanbod aan marketingtrainingen en (bij)scholing. Daarnaast kun je bij ons examen doen op NIMA A-, B- of C-niveau en je professionele groei zichtbaar maken. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Word onderdeel van een netwerk dat marketing vooruithelpt. Sluit je aan bij NIMA.

Categorie

Plaats reactie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!