Stimorol en Qi lanceren virale Kiss off campagne

Stimorol heeft samen met Qi een nieuwe viral campagne gelanceerd voor jongeren boven de 16: Kiss Off. Je kunt je vrienden en vriendinnen per e-mail uitdagen voor een waar kusgevecht. De uitdager kiest op één van de vier karakters en stelt de zoentechniek in. De tegenstander doet hetzelfde en de strijd kan beginnen.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er veel te veel stappen in zitten en het uiteindelijke resultaat (het filmpje met de kiss-off) stelt weinig voor. Om welke reden had je deze geplaatst Erik? Heb ik wellicht iets gemist?
Nee je hebt niets gemist. Kreeg het doorgestuurd van een 15-jarige die inmiddels al wat vrienden had uitgedaagd, maar er nog niet achter was welke instellingen nu succesvol waren. Ik denk alleen dat jij en ik niet tot de doelgroep behoren 😉
Ik vind het ook een beetje tegenvallen zeker als je deze site vergelijkt met die van SPORTLIFE gemaakt door Lost Boys, deze werd gisteren gepresenteerd door LB op het event Experience Marketing van het IAA (International Advertising Association)
Tsja: het is beetje hoe de merken in verhouding tegenover elkaar staan… Als je het complete verhaal van Sportlife en Stimorol naast elkaar legt valt de laatste ook (een beetje?) tegen!
Hoezo vind je de laatste ook tegenvallen?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!