In een wereld waarin content over elkaar heen buitelt, AI algoritmes woekeren en elke video, reel of campagne in seconden wordt weggeveegd, telt één inzicht meer dan ooit: aandacht is vluchtig, vertrouwen is blijvend.
Een recente keynote van mij had een prikkelende boodschap: data is belangrijk voor merken. Maar data heeft een fikse valkuil, waar veel marketeers zich niet van bewust zijn. En dat heeft grote consequenties.
Deel 6: Het positioneringsmodel dat bijdraagt aan driedubbele, duurzame groei.
“Een missiemerk werkt alleen als mensen er ook een beetje blij van worden”
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Retentie Marketeer
Retentie Marketeer
Marketingcommunicatie Professional
Om onze groei te versnellen, de customer experience te verbeteren en onze zichtbaarheid in de markt én richting klanten te vergroten, zoeken wij een creatieve en resultaatgerichte Marketing / Marketingcommunicatie professional.
Marketingcommunicatie Professional
Online Fondsenwerver (32-36 uur)
Wil jij jouw PR-brein inzetten voor een mooi maatschappelijk doel? Lees dan vooral even verder.
Online Fondsenwerver (32-36 uur)
We are family
Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.