Je bekijkt een artikel van

Zo word je in in één dag systematisch innovatiever en creatiever #spon

16 juni 2020, 07:38

‘We can’t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them’

De organisatie staat voor een uitdaging. Het is een behoorlijke kluif en dan wordt aan jou als marketeer gevraagd om met een oplossing te komen. Maar hoe pak je dat dan aan? Als je oplossingen en ideevorming creatiever en tegelijkertijd gestructureerd wil aanpakken als individu of als team dan is daar inzicht voor nodig. Inzicht in hoe ons brein werkt, en hoe het ons vaak voor de gek houdt. Dit in combinatie met een heldere gestructureerde methode om innovatiever en creatiever te worden als marketeer en/of manager.

Tijdens de Vaardigheidstraining: Systematisch Denkpatronen Doorbreken krijg je het ‘basisgereedschap’ om het verschil in de organisatie en de markt te kunnen maken. Je gaat aan de slag met een methode die toepasbaar is bij het ontwikkelen van o.a. nieuwe producten en concepten, het ontdekken van nieuwe markten, het realiseren van klantfocus, het doorvoeren van procesverbeteringen, het oplossen van (samenwerkings)vraagstukken, het in kaart brengen van marketingacties en alles waar patroon doorbrekend denken het verschil bij kan en moet maken.

Schrijf je nu in

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!